About Me

My photo
Klau ceta psl asal-usul bangsa n keturunan ni mmg panjang la..paling senang d katakan..aku ni dilahirkan d Labuan, menetap d kg. pantai..ramai org ckp kg. kerupang 3 d sbbkan btul2 rumah kami dkt dgn kg. kerupang 3. Lg org ckp dulu masih baby lg...pastu remaja n skrg sdh pun married. Tpt tgl sdh pun bpindah d Taman Sehat..ni bru btul2 kg. kerupang 3. Mo tau ceta psl hobby n jg kehidupan kami?? blh la menjenguk2 blog aku nii...ok! Asallamuailaikum n salam 1 M'sia. Ba bye..

Monday, January 18, 2010

Holiday time on end of 2009




























Pada 30-31/12/2009 kami org yg kali kedua bersama family wife saya bercuti d Kudasang Ranau Sabah, bercuti sambil menikmati ke indahan kaki gunung kinabalu. Pada masa yg sama kami jg bermalam d Rajah lodge kinabalu park (rumah tumpangan),cuaca yg amat mendung saja n sejuk membeku hahaa..1st time pergi mendaki gunung kinabalu pada waktu itu..sygnya kami hanya mampu smpai d Pondok Kandis 1KM dari aras laut..tnpa memakai peralatan asas mendaki..cuma memakai pakaian n selipar jln2 pergi bandar sahaja,itu yg bikin lucu ituu..kali kedua blacktazz saya smpai lg d kundasang n ranau jg..perjalanan yg amat memenatkan tp happy n berpuas ati...itu sajala karangan saya arini ini psl percutian kami baru2 nii..Jgn lupa bercuti2 lah d malaysia..ok chow dulu.

No comments:

Post a Comment

 

Design By:
SkinCorner